باید چه کار بیمار اگر سطح کراتینین آنها پس از پیوند افزایش
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

باید چه کار بیمار اگر سطح کراتینین آنها پس از پیوند افزایش

باید چه کار بیمار اگر سطح کراتینین آنها پس از TransplantIn واقع پس از پیوند افزایش یافته است، در روزهای اولیه، سطح کراتینین است که همیشه بالاتر که در پایین خواهد آمد به تدریج و بعد از آن شما را با دوز دارو بسیار کمتر خواهد ماند. بنابراین اگر سطح کراتینین خود را پس از پیوند بالا باقی می ماند، خوب است و بدون نیاز به نگرانی در مورد آن. شما همیشه باید به یاد داشته باشید برای حفظ مصرف آب خود را به طور منظم و به استرس به خصوص برای اولین 1 سال. هر گونه نوسانات در خواندن برای چند ماه اول کاملا طبیعی است. اما اگر سطح کراتینین شما ماندن در سطح بالا برای مدت زمان طولانی، شما نیاز به دکتر خود مراجعه کنید بلافاصله.
انجام چه باید بیمار اگر سطح کراتینین آنها پس از پیوند افزایش یافته است؟
در واقع، یک بار سطح کراتینین شما بالا می رود، وحشت نکنید، شما باید روشن دلایل تحت، پس از آن اقدامات مربوط است. ارتفاع کراتینین سرم نیاز به بررسی بیشتر توسط نفرولوژیست خود. عارضه اورولوژی، رد پیوند، عفونت و مسمومیت دارویی نیاز به رد شده باشند. چندین آزمایش مانند سونوگرافی، و کار کردن نیازهای خون انجام شود. افزایش تدریجی کراتینین بیش از یک مدت زمان طولانی تر نشانه ای از رد مزمن است. این نیز با پروتئینوری همراه است. بیوپسی ممکن است نشان داده شود.
عفونت جدی ترین تهدید برای یک گیرنده کلیه است و از این رو جلوگیری از رفتن به مکان شلوغ و نگه داشتن یک بهداشت شخصی خوب است. شما هرگز نباید زمان مصرف دارو را از دست ندهید.
اطمینان حاصل کنید که سهام فراوان از مواد مخدر و فراموش نکنید که برای حمل یک دوز چند فقط در مورد شما در جایی گیر کرده.
اگر شما نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه و یا می خواهید به کاهش سطح کراتینین بالا بعد از پیوند کلیه تنها ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: